kniha kupila som si novy zivot a precitnutie
€55,97 –21 % €44
Skladom

Balíček Novinky obsahuje sériu Kúpila som si nový život (1.a 2.diel) a sériu Precitnutie (1.diel a 2.diel knihu Cesta poznania).

Výber z recenzií spokojných čitateliek:

Vierka, 25.12.2020 - recenzia na sériu Kúpila som si nový život

Konečne môzem zasa čítat a prvá kniha, po ktorej som siahla a prečítala ju na jeden dúšok, bola práve kniha Kupila som si nový život...Je úžasná, zatiaľ mám za sebou I.diel. A tym, ze Jarku a jej deti som spoznala už aj osobne a videla som ten príbeh v skutočnosti, sú v nej miesta, ktoré sa ma naozaj dotkli a neubránila som sa slzám. Jarka si úžasný Človek. Ďakujem, ze "ťa" môžem čítať... a viete čo je na tom pre mňa úžasné? Že realita života autorky je o dosť strasti plnejšia ako opísuje v knihách a aj napriek tomu z nej ide láskavosť, obetavosť, pozitívne myslenie a dobrá nálada. Aj pre toto má môj veľký obdiv.

Dominika, 7.12.2019 - recenzia na sériu Kúpila som si nový život

Keďže sa s autorkou stretávam, má pre mňa táto kniha, resp. knihy aj iné poznanie. Väčšina z ľudí, ktorý ju poznáme, nemala ani tušenia o tom, ako udalosti v jej živote vníma. Vždy sa snažila skôr ona počúvať druhých, pomôcť, povzbudiť, byť optimistická. O to viac má teraz môj obdiv. Z toho škaredého, čo zažila vytvorila niečo, čo druhým pomáha a povzbudzuje. Ale taká je... Myslím si, že ani ona sama si neuvedomuje, čo pekné sa jej podarilo.

Laura, 17.3.2021 - recenzia na sériu Precitnutie

Kniha, ktorej spoluautorkou je Jarmilka, opäť nesklamala. Mám rada skutočné príbehy a tento prišiel v správnom čase. Aj som si pri čítani poplakala, aj sa zasmiala. Páči sa mi štýl, akým dievčatá príbeh napísali. Opäť kniha na zamyslenie. Mám v nej vyznačené pasáže, ku ktorým sa rada vraciam.

Lenka, 7.05.2021 - recenzia na sériu Precitnutie

Na to, že má kniha dve autorky, bola som doslova prekvapená jej obsahom. Poznám veľa žien, ktoré žili tak ako hlavná hrdinka tejto knihy a napriek tomu, nikdy nenabrali odvahu vystúpiť z tieňa ich partnerov ako Simona. Nečakala som, že bude mať aj pokračovanie, ktoré ma prekvapilo ešte väčšmi ako Precitnutie. Môžem len odporučiť- pokračovanie sa volá Cesta poznania. Za mňa ďaľšia top slovenská kniha. Takže za mňa všetkými desiatimi prstami dávam like :-)

Detailné informácie

Podrobný popis

Kúpila som si nový život 1. a 2. diel

Dve ženy, dva príbehy jednej životnej cesty...

Ak by ste mali možnosť vymeniť svoj život za iný, vymenili by ste ho? Ak by ste si vedeli kúpiť život bez starých väzieb a spomienok, kúpili by ste si ho? Nový život sa dá „kúpiť“ len jedinou cestou, cez skúšky, ktoré musíme zvládnuť a cez bolesť, ktorou musíme zaplatiť. Iná cesta k nemu nevedie, pretože všetko má svoju cenu, ktorú buď sme ochotní zaplatiť alebo radšej ostaneme prestupovať na mieste. To je dôvod, prečo niektorí z nás si preplávajú životom bez toho, aby ich postrehla na mori búrka. A niektorí z nás si prejdú rozbúreným morom, na ktorom sa naučia zápasiť o každý jeden deň vo svojom živote.

Daniela a Mirela, na prvý pohľad dva rôzne príbehy, pritom však kráčajú jednou životnou cestou. Aké to je, keď po rokoch zistíte, že ste stále tým malým dievčatkom v postieľke, ktoré sa cítilo osamelé a nedôležité ? Kam vás môže doviesť túžba mať rodinu? A kto prvý zo vzťahu odíde, keď vychovávate choré dieťa? Kde sú hranice chlapa, ktorý je ochotný pod zámienkou lásky ublížiť žene kvôli peniazom?

Žena je silná bytosť, avšak koľko je ochotná a schopná uniesť? Kde sú jej hranice, ktoré, keď sú prekročené je ochotná urobiť nepochopiteľné rozhodnutie, ktoré by od nej nikto nečakal?

Príbeh ženy – matky, čiastočne inšpirovaný skutočnosťou. Príbeh o skúškach, sklamaní, o hľadaní nádeje a znovuobjavenie dôvery v samu seba i v lásku skutočného muža.

Úryvky z novej knihy nájdete tu:

Precitnutie

Sedím u veštice.

,,Do vášho života vstúpil muž. A hoci tomu neveríte, jedného dňa budete s ním. Rozvediete sa, bude to škaredý rozvod a bude to trvať neskutočne dlho. Váš muž sa bude snažiť zmanipulovať všetkých ľudí vo vašom okolí. Budete mať problémy v práci, ale nakoniec sa vyriešia. Vašim rozvodom sa rozháda celá rodina. Nikto to nebude chápať a všetci to budú dávať za vinu vám. Ale postupom času, zistia, kde je pravda a karta sa obráti . A uvidíte, že príde deň, kedy vy, vaša rodina a rodina muža vášho života, ktorého ste už stretli a ktorý vám je súdený, sa budete tomu smiať. Váš brat sa zmieri so Samuelom, vaši rodičia ho príjmu do rodiny, časom Samuel odíde od svojej rodiny, bude bývať inde a vaša dcéra si ho obľúbi. A vy ? Vy budete konečne šťastná. “

Vidím seba, ako som tam sedela a dívala sa s výsmechom na ňu, čo hovorí.

Pomiatla sa, preletelo mi hlavou a ona ešte dodá medzi dverami.

,,Teraz sa smejete Simona, ale raz vám do smiechu nebude. Keď odtiaľto odídete a začne sa vám plniť to, čo som vám predpovedala, prestanete sa smiať. Dobre si zapamätajte, čo som vám hovorila...“

Zatvorím dvere, nasadnem do auta, ale ešte predtým pocítim na tele zvláštny chlad, ktorý cezo mňa akoby prenikol a z ničoho nič sa vyparil. Trasľavými rukami si pripaľujem dve cigarety hneď po sebe, pokrútim nesúhlasne hlavou a nahlas si poviem.

,, Blbosť ! “

Naštartujem a v tej chvíli na to zabúdam...

Ja zabúdam...